Ana içeriğe geç

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Pezeşkiyan'a müzakere uyarısı: Sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli olun

Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefonda görüştü. Erdoğan, görüşmede İsviçre'de başlayan müzakerelerden ötürü Türkiye'nin memnun olduğunu belirterek süreci sabote etmek isteyenlere karşı Pezeşkiyan'ı uyardı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Pezeşkiyan'a müzakere uyarısı: Sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli olun
TGRT Haber
16

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

ERDOĞAN'DAN ABD'YLE MUTABAKAT VURGUSU: MEMNUNİYET VERİCİ

İki lider, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu, Türkiye olarak sürecin barışla sonuçlanması için elimizden gelen desteği sağlayacağımızı, müzakereleri sabote etmek isteyenlere karşı dikkatli davranmanın önemli olduğunu ifade etti.

Erdoğan, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımlar atmanın önemli ve gerekli olduğunu, Türkiye’nin bunu tesis etmek için çalışacağını belirtti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji iş birliğini geliştirmek için adımlar atmayı sürdüreceğimizi de ifade etti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler