Ana içeriğe geç

Bülent Arınç'tan Kılıçdaroğlu'na sert çıkış: "Bana özür borcu var"

TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, CHP lideri Özgür Özel'le gerçekleştirdiği görüşmeler sonrası kendisini hedef alan Kılıçdaroğlu'na tepki gösterdi. Arınç, "Kılıçdaroğlu'nun bana bir özür borcu var" dedi.

Bülent Arınç'tan Kılıçdaroğlu'na sert çıkış: "Bana özür borcu var"
Medyaradar
16

Meclis eski Başkanı Bülent Arınç, hakkında ortaya atılan iddialar nedeniyle Kemal Kılıçdaroğlu'na tepki gösterdi. Barış Terkoğlu'na konuşan Arınç, Kılıçdaroğlu'nun kendisiyle ilgili değerlendirmelerinin haksız olduğunu savunarak özür beklediğini söyledi.

KILIÇDAROĞLU İLE GÖRÜŞMESİNİ ANLATTI

Yaklaşık üç yıl önce Kılıçdaroğlu'nu yeni çalışma ofisinde ziyaret ettiğini belirten Arınç, görüşmede kendisine iyi temennilerde bulunduğunu anlattı.

ÖZGÜR ÖZEL İLE TEMASLARINA AÇIKLIK GETİRDİ

CHP lideri Özgür Özel ile gerçekleştirdiği görüşmelerin CHP'nin iç siyasetiyle ilişkilendirilmesine karşı çıkan Arınç, temasların tamamen farklı gerekçelerle yapıldığını söyledi.

Arınç, "Özgür Özel ile iki kez görüştük ve ikisinin de CHP'nin iç meseleleriyle uzaktan yakından ilgisi yoktu. İlk görüşmemiz, Manisa'da vefat eden iki belediye başkanımız için taziye niteliğindeydi. İkincisi ise Manisa'da her Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlediğim iftar ve mevlit programına kendisini davet etmemle ilgiliydi. Daha sonra Meclis'teki makam odama iade-i ziyarette bulundu; orada da yalnızca Manisa'yı ve Türkiye gündemini konuştuk" ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler