Ana içeriğe geç

Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Sarı-lacivertliler çarşamba günü Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde toplanarak ilk kampın yapılacağı Topuk Yaylası'na hareket edecek.

Fenerbahçe'de sağlık kontrolleri başladı
Habertürk
16

Fenerbahçe’de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti.

EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler