Ana içeriğe geç

13 gündür açlık grevini sürdüren öğretmenler açlık grevini sonlandırdı

Yaklaşık iki haftadır Ankara'da eylemlerini açlık greviyle sürdüren özel sektör öğretmenleri ve mülakat mağduru öğretmenler, eylem biçimlerini değiştirme kararı aldı. Açıklamada, direnişin sona ermediği, mücadelenin farklı illerde ve farklı yöntemlerle devam edeceği belirtildi.

13 gündür açlık grevini sürdüren öğretmenler açlık grevini sonlandırdı
Karar
16

Ankara'da 13 gündür açlık grevini sürdüren özel sektör öğretmenleri ile mülakat mağduru öğretmenler, eylemlerine ara verme kararı aldı. Öğretmenler, kamuoyundan gelen çağrılar doğrultusunda açlık grevini sonlandırdıklarını duyurdu.

Ortak açıklama yapan öğretmenler, kamuoyu ile aydın, akademisyen ve sanatçılardan gelen destek ve çağrıları dikkate aldıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Kamuoyunun ve kamuoyunun temsiliyetini üstlenmiş aydın, akademisyen ve sanatçı dostlarımızın çağrısına karşılık vererek Ankara'daki direnişimize ara veriyor, açlık grevimizi sonlandırıyoruz. Mücadelemiz, illerde farklı biçimlerde, büyük bir motivasyon ve enerjiyle devam edecektir."

Öğretmenler, açlık grevini sona erdirmelerine rağmen taleplerinden vazgeçmediklerini vurgulayarak, bundan sonraki süreçte mücadeleyi Türkiye'nin farklı illerinde çeşitli eylem ve etkinliklerle sürdürmeyi planladıklarını ifade etti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler