Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, TGRT Haber'de yayınlanan Stüdyoda Futbol programında Kulüpler Birliği toplantısında yaşandığı iddia edilen tartışmaya ilişkin açıklamalarda bulundu.
Toplantıda kulüplerin ekonomik imkanlarına değindiğini belirten Yıldırım, büyük kulüplerin çeşitli destekler aldığını ifade ederek, Samsunspor'un benzer imkanlara sahip olmadığını söyledi.
"FENERBAHÇE ŞAMPİYONLUK İÇİN ÇOK GERGİN"
Yıldırım, Fenerbahçe'nin yeni sezona büyük baskıyla hazırlandığını savunarak dikkat çeken ifadeler kullandı.
"Fenerbahçe şampiyonluk için sezona çok gergin geliyor. Aziz Yıldırım şampiyon olamazsa ortalıkta ne TFF kalır ne MHK kalır ne biz kalırız." diyen Yıldırım, sarı-lacivertli camianın şampiyonluk hedefi nedeniyle yoğun baskı altında olduğunu öne sürdü.
"BİR ANDA FENERBAHÇE DÜŞMANI İLAN EDİLDİM"
Kulüpler Birliği toplantısında yaşanan tartışmaya da değinen Yıldırım, Fenerbahçe Başkan Vekili Barış Göktürk'ün kendisine "Sen buraya dolu gelmişsin" dediğini iddia etti.
Bu sözlerin ardından kendisinin haksız şekilde hedef gösterildiğini belirten Yıldırım, "Bir anda Türkiye'de Fenerbahçe düşmanı olarak gösterilmeye başlandım. Halbuki arkadaşlarımın çoğu Fenerbahçeli. Benim Fenerbahçelilerle çok iyi ilişkilerim var. Böyle bir şey söz konusu olamaz." ifadelerini kullandı.
"SEN KİMSİN, HADDİNİ BİL"
Yıldırım, tartışmanın devamında Barış Göktürk'ün kendisine "Sen konuşma, sus, dinle" dediğini söyleyerek şu ifadeleri kullandı:
"Ben de 'Sen kimsin böyle ya, haddini bil. Benimle böyle konuşamazsın' dedim. Ben başkanım, Samsunspor'un sahibiyim. O beyefendi seçimle geldi, belki 6 ay sonra gidecek."
Odatv.com