Ana içeriğe geç

Bakan Çiftçi'den birlik mesajı: Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sapanca’da düzenlenen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na ilişkin yaptığı açıklamada, çeyrek asırdır aynı heyecan ve kararlılıkla millete hizmet etmeye devam ettiklerini vurguladı.

Bakan Çiftçi'den birlik mesajı: Türkiye Yüzyılı'nı hep birlikte inşa etmeyi sürdüreceğiz
Türkgün
16

Çiftçi, NSosyal hesabından yaptığı açıklamada, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın riyasetinde düzenlenen toplantıda, yol arkadaşlarıyla bir araya geldiğini belirtti.

İstişareyi bereket, ortak aklı güç bilen, milletle gönül bağını daima diri tutan büyük ve güçlü bir ailenin mensupları olduklarını ifade eden Çiftçi, şunları kaydetti:

Kaynağa Git

İlgili Haberler