Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu X hesabından yaptığı paylaşımda Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ettiklerini, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarla sürekli temas halinde olduklarını kaydetti.
Bakan paylaşımında "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz." ifadelerini kullandı.