Ana içeriğe geç

Dağdan topladıkları bitki başlarına bela oldu! 2 milyon lira ceza kesildi, isyan edip çatıya çıktı

Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde yabani salep toplayan 3 kişiye toplam 2 milyon 97 bin 735 TL para cezası kesildi. Milyonlarca borçla karşı karşıya kalan Ali K., intihar girişiminde bulundu. Bolu Orman Bölge Müdürlüğü binasının çatısına çıkan vatandaş zorlukla ikna edildi.

TGRT Haber
16

Bolu'nun Yeniçağa ilçesinde 3 kişi toplanması yasak olan 4,5 kilogram yabani salep toplayınca milyonlarca lira ceza ile karşı karşıya kaldı. 3 kişiye, 'biyoçeşitliliği tahrip etmek' suçundan tam 2 milyon 97 bin 735 TL idari para cezası uygulandı. Ceza karşısında neye uğradığını şaşıran vatandaşlar duruma isyan etti.

ÇATIYA ÇIKIP İNTİHAR ETMEK İSTEDİ

Kesilen yüksek cezaya tepki gösteren vatandaşlardan Ali K., Bolu Orman Bölge Müdürlüğü hizmet binasının çatısına çıkarak intihara kalkıştı. Durumu fark eden çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri muhtemel duruma karşı binanın alt kısmına atlama brandası kurarak güvenlik önlemi alırken, polis ekipleri de Ali K.'yi ikna etmek için çatıya çıktı.

"2 MİLYON LİRA BİZE CEZA KESTİLER. KENDİMİ ATACAĞIM"

Çatıda bulunduğu süre zarfında hem kesilen ceza miktarına hem de jandarma ekiplerinin cezai işlem uyguladığı esnada gazi olduğunu belirttiği babasına kötü muamele yapıldığını ileri sürerek tepki gösteren Ali K., aşağıda bekleyen gazetecilere, "2 milyon lira bize ceza kestiler. Kendimi atacağım" diyerek seslendi.

Polisin uzun süren çabaları sonucunda ikna edilen ve bulunduğu yerden güvenli bir şekilde indirilen Ali K., ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler