Ana içeriğe geç

Nihat Kahveci'den canlı yayında Montella isyanı: Yarın yollarım!

Yorumculuk yapan eski milli futbolcu Nihat Kahveci, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nda mücadele eden Türkiye'nin, Los Angeles'ta 3-2 kazandığı ABD karşılaşmasını canlı yayında değerlendirdi. Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella hakkında sert eleştirilerde bulundu.

Nihat Kahveci'den canlı yayında Montella isyanı: Yarın yollarım!
Türkiye Gazetesi
16

Yorumculuk yapan eski milli futbolcu Nihat Kahveci, 2026 Dünya Kupası D Grubu'nda mücadele eden Türkiye'nin, Los Angeles'ta 3-2 kazandığı ABD karşılaşmasını canlı yayında değerlendirdi. Kahveci, teknik direktör Vincenzo Montella hakkında sert eleştirilerde bulundu.

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu 3'üncü ve son haftasında A Milli Futbol Takımı, turnuvanın ev sahiplerinden ABD ile karşılaştı. Nihat Kahveci, Kaan Ayhan'ın 90+8'de attığı golle 3-2 kazanılan müsabakayı yorumladı.

"BU KADAR İNAT TEKNİK ADAM GÖRMEDİM"

Kontraspor YouTube kanalında konuşan Kahveci, "Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya, bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!" ifadelerini kullandı.

"KAZANDI, İNSANLARA LAF SÖYLEMESİN"

Canlı yayında ateş püsküren eski futbolcu, "Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya! Sizin düşmanınız yok ya bu ülkede! Sabah 4'te 5'te 6'da kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti. Bugün gidemediler, kimin yüzünden gidemediler! Yeter abi! Buradan girmesin bana. Yendiği maçtan sonra elini güçlü hissedip, insanlara laf söylemesin" değerlendirmesini yaptı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler