Ana içeriğe geç

Safranbolu'da Muharrem Ayında Aşure İkramı

Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğü, muharrem ayı dolayısıyla Safranbolu Ulu Cami bahçesinde stant kurarak cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlikte geleneksel tatlı, birlik ve beraberlik mesajlarıyla dağıtıldı.

Safranbolu'da Muharrem Ayında Aşure İkramı
Haberler.com
16

Karabük'ün Safranbolu ilçesinde vatandaşlara aşure ikram edildi.

Kastamonu Vakıflar Bölge Müdürlüğünce muharrem ayı dolayısıyla, Safranbolu Ulu Cami bahçesine stant kuruldu.

Cuma namazı çıkışında vatandaşlara aşure ikramı yapıldı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler