Ana içeriğe geç

Adana’da termometreler 42 dereceyi gördü

Adana'da etkisini artıran aşırı sıcaklarda termometreler 42 dereceyi gördü. Sıcaktan bunalan vatandaşlar serinlemek için parklara ve gölgelik alanlara gitti.

Adana’da termometreler 42 dereceyi gördü
Cnn Türk
16

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

Kaynağa Git

İlgili Haberler