A Milli Takım, 2026 Dünya Kupası’ndaki son maçında ABD’yi 3-2 yenerek turnuvaya galibiyetle veda etti. Karşılaşmanın ardından konuşan Arda Güler, turnuvadaki performansa ilişkin eleştirileri kabul ederek, “Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadık, insanlar ne deseler haklılar. Drama yapamayız, kötü oynadık ve elendik” dedi.
Ay-Yıldızlılar, Avustralya ve Paraguay yenilgilerinin ardından gruptan çıkma şansını kaybetmişti. ABD karşısında prestij mücadelesine çıkan Türkiye, Los Angeles’taki SoFi Stadı’nda oynanan maçı son dakikada bulduğu golle 3-2 kazandı.
Maçın ardından konuşan Ozan Kabak, ilk iki karşılaşmada ülkeyi üzdüklerini belirterek, “Bu maça kazanmak için çıktık, karakter göstermek istedik. Takım olarak sahada her şeyimizi bıraktık. Umarım biraz da olsa kendimizi affettirmişizdir” ifadelerini kullandı.
Galibiyet golünü atan Kaan Ayhan ise Dünya Kupası’nda gol atmanın özel bir duygu olduğunu ancak elenmenin burukluğunu yaşadıklarını söyledi. Kaan, “Duygusallık var, pek sevinemedik. En büyük eleştiriyi biz yapacağız. Belki bir dakika da olsa taraftarımızı sevindirdiğimiz için ne mutlu” dedi.