Ana içeriğe geç

Vincenzo Montella, ABD maçı sonrası konuştu: Bin zafere bedel bir maç oldu

A Milli Takım teknik direktörü Vincenzo Montella, Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD'ye karşı alınan 3-2'lik galibiyetin ardından, "Bu takım bunu hak etmedi. Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyorduk. Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz" değerlendirmesinde bulundu

Vincenzo Montella, ABD maçı sonrası konuştu: Bin zafere bedel bir maç oldu
Gazete Oksijen
16

A Milli Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti.

Karşılaşmanın ardından A Milli Takım teknik direktörü Vincenzo Montella değerlendirmelerde bulundu.

İşte Montella'nın açıklamalarından öne çıkanlar:

  • "98. dakikada Kaan'ın ve hepimizin sevinci, 1 haftadır nasıl bir üzüntüde hazırlandığımızı gösteriyor. Bu takım bunu hak etmedi. Futbolcularımız ve başkanımız bunu hak etmiyordu.
  • Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyorduk. Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaşıştı, ben de... Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz.
  • Şuna çok inanıyorum; Kimi çağırdıysak; hepsi ilk 11 oyuncusu. 1. dakikada gol yedik, ne yaptığımızı bilen bir takım olmasaydık, bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik.
  • İlk iki maçta da bu ruhu gösterdik ama futbolda bazen olmuyor. Futbolcularımız bu kadar spesifik saldırıları hak etmedi! Tekrar ayağa kalkma günü...

"Bin zafere bedel bir maç oldu"

  • Başımız dik bir şekilde ülkemize döneceğiz. Bu maç duygusal açıdan bin zafere bedel oldu.
  • İlk iki maça baktığınızda, top direğe çarpıp içeri de girebilirdi ama dışarı çıkmayı tercih etti. Futbol bu. Enstantane oyunu. Kabul etmek çok zor, ama durum bu"
Kaynağa Git

İlgili Haberler