A Milli Takımı, 2026 Dünya Kupası D Grubu üçüncü ve son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti ve şampiyonaya 3 puanla veda etti.
Karşılaşmanın ardından A Milli Takım teknik direktörü Vincenzo Montella değerlendirmelerde bulundu.
İşte Montella'nın açıklamalarından öne çıkanlar:
- "98. dakikada Kaan'ın ve hepimizin sevinci, 1 haftadır nasıl bir üzüntüde hazırlandığımızı gösteriyor. Bu takım bunu hak etmedi. Futbolcularımız ve başkanımız bunu hak etmiyordu.
- Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyorduk. Başkanımız ve futbolcularımız için iyi oldu. Herkes duygusallaşıştı, ben de... Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başardık ve mutluyuz.
- Şuna çok inanıyorum; Kimi çağırdıysak; hepsi ilk 11 oyuncusu. 1. dakikada gol yedik, ne yaptığımızı bilen bir takım olmasaydık, bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik.
- İlk iki maçta da bu ruhu gösterdik ama futbolda bazen olmuyor. Futbolcularımız bu kadar spesifik saldırıları hak etmedi! Tekrar ayağa kalkma günü...
"Bin zafere bedel bir maç oldu"
- Başımız dik bir şekilde ülkemize döneceğiz. Bu maç duygusal açıdan bin zafere bedel oldu.
- İlk iki maça baktığınızda, top direğe çarpıp içeri de girebilirdi ama dışarı çıkmayı tercih etti. Futbol bu. Enstantane oyunu. Kabul etmek çok zor, ama durum bu"