Ana içeriğe geç

70 yaşındaki adam sıkıştı kaldı! Çıkan manzara 'yok artık' dedirtti: "İçim yanıyor çok açım"

Bursa’nın Mudanya ilçesinde 5. kattaki dairesi çöple dolan ve evinden çıkamaz hale gelen 70 yaşındaki Mehmet Sedat G., cep telefonuyla 112’yi arayarak yardım istedi. “İçim yanıyor ve çok açım” diyen adam, apartman yöneticisi sayesinde çıkartılarak sağlık ekiplerine teslim edildi. Yaşlı adam hastaneye kaldırılırken, evde temizlik çalışması başlatıldı.

70 yaşındaki adam sıkıştı kaldı! Çıkan manzara 'yok artık' dedirtti: "İçim yanıyor çok açım"
MedyaTava
16

Olay, Mudanya ilçesi Orhangazi Caddesi’ndeki 5 katlı apartmanın en üst katında meydana geldi.

Eşinden boşanan ve çocuklarıyla iletişimi koptuğu için psikolojisinin bozulduğu öne sürülen Mehmet Sedat G.’nin yaşadığı 2 oda 1 salondan oluşan dairesinden son dönemde kötü kokular gelmeye başladı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler