Ekipleri şaşkına çeviren manzara: Kötü koku sonrası girilen evden 1 ton atık çıkarıldı
Amasya’da kötü koku sonrası girilen evden yaklaşık 1 ton atık çıkarıldı. Belediye ekipleri güvenlik önlemleri altında evde temizlik çalışması yaptı. Evde biriken yaklaşık 1 ton çöp, kullanılamaz eşya ve çeşitli atık malzeme kontrollü şekilde dışarıya çıkarılıp, hidrolik sıkıştırmalı çöp araçlarıyla götürüldü.
Sabah