Adana Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 7. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında Keklik Üretme İstasyonu'nda üretilen 300 kınalı keklik, Pozantı ilçesine bağlı Gökbez Mahallesi Harap mevkisindeki dağlık alana salındı.
Adana'da 300 tanesi doğaya salındı! Saniyeler içinde 300 tanesi her yere dağıldı
Adana'da 300 tane hayvanın doğaya salındığı anlar büyük bir heyecanla gerçekleşti. Hayvanlar kısa süre içerisinde doğaya adapte oldu.
tv100
16