Ana içeriğe geç

Adana'da 300 tanesi doğaya salındı! Saniyeler içinde 300 tanesi her yere dağıldı

Adana'da 300 tane hayvanın doğaya salındığı anlar büyük bir heyecanla gerçekleşti. Hayvanlar kısa süre içerisinde doğaya adapte oldu.

Adana'da 300 tanesi doğaya salındı! Saniyeler içinde 300 tanesi her yere dağıldı
tv100
16

Adana Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) 7. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışma kapsamında Keklik Üretme İstasyonu'nda üretilen 300 kınalı keklik, Pozantı ilçesine bağlı Gökbez Mahallesi Harap mevkisindeki dağlık alana salındı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler