Arnavutluk'ta düzenlenen Yıldız-Genç Balkan Masa Tenisi Şampiyonası'nda Türkiye, 2'si altın olmak üzere toplam 4 madalya kazanarak organizasyona damga vurdu.
Türkiye Masa Tenisi Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, organizasyon takım müsabakalarının tamamlanmasıyla sona erdi.
Genç Kadın Milli Takımı, finalde Romanya'yı 3-2 mağlup ederek Balkan şampiyonluğunu elde etti. Yıldız Kadın Milli Takımı da finalde Romanya'yı 3-1 yenerek altın madalyanın sahibi oldu.
Genç Erkek Milli Takımı ise final mücadelesinde Bulgaristan'a 3-1 mağlup olarak şampiyonayı ikinci sırada tamamladı ve gümüş madalya kazandı.
Yıldız Erkek Milli Takımı da finalde Bulgaristan karşısında 3-1'lik skorla mağlup olurken organizasyonu ikincilikle tamamladı.
Milli sporcular, Arnavutluk'taki Balkan Şampiyonası'nı 2 altın ve 2 gümüş olmak üzere toplam 4 madalyayla tamamlayarak önemli bir başarıya imza attı.