New York borsası düşüşle açıldı: Fed endişesi teknoloji devlerini vurdu
New York borsası, teknoloji hisselerindeki sert satışların etkisiyle güne düşüşle başladı. Yapay zeka şirketlerine yönelik değerleme endişeleri ve Fed'in faizleri yüksek tutabileceğine dair mesajları, piyasalarda risk iştahını zayıflattı.
Yeni Şafak