Kocaeli'de pes dedirten görüntüler: Asansör girişini kapatıp çekirdek çitleyen gençler kamerada
Kocaeli'de kamuya açık ortak kullanım alanlarında yaşanan sorumsuzluklara bir yenisi daha eklendi. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından vatandaşların kent içi ulaşımını kolaylaştırmak, güvenli ve konforlu bir geçiş sağlamak amacıyla hizmete sunulan asansörler, zaman zaman kendini bilmez kişilerin hedefi oluyor. Bu durumun son örneği Gebze Hünkar Üst Geçidi’nde meydana geldi. Akşam saatlerinde üst geçitteki asansörün önüne mesken tutan bir grup gencin hem geçişleri engellediği hem de çevreyi kirlettiği anlar güvenlik kameraları tarafından anbean kaydedildi. Gençlerin bu sorumsuz davranışı izleyenlerin büyük tepkisini çekti.
Yeni Şafak