Ana içeriğe geç

Ev almak için biriktirilen 1 kilogram altın eşinin yaptığı temizlik yüzünden çöpe gitti

Bursa’nın Yıldırım ilçesinde, filmleri aratmayacak cinsten talihsiz bir olay yaşandı. Bir vatandaşın yıllardır dişinden tırnağından artırarak ev satın almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram ağırlığındaki altın, iddiaya göre eşi tarafından temizlik esnasında "çöp" zannedilerek sokağa atıldı. Akılalmaz hatanın fark edilmesiyle birlikte Esenevler Mahallesi’nde adeta kırmızı alarm verildi. Kayıp serveti bulabilmek için mahalle sakinleri, polis ve belediye temizlik ekipleri sokak sokak seferber oldu.

Ev almak için biriktirilen 1 kilogram altın eşinin yaptığı temizlik yüzünden çöpe gitti
Yeni Şafak
Kaynağa Git

İlgili Haberler