Bursa Yıldırım'da Sedair Kurnaz, ev almak için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, hırsızlık riskine karşı evindeki bir elbisenin içine sararak siyah bir poşette sakladı. Aradığı evi bulan Kurnaz, ödeme yapmak için altınların bulunduğu poşeti almak istediğinde yerinde olmadığını fark etti. Eşine durumu sorması üzerine acı gerçekle karşılaştı. Kurnaz'ın eşi, ev temizliği yaptığı sırada içinde altınların bulunduğu siyah poşeti çöp zannederek evin önündeki çöp konteynerine attı. Durumu öğrenen Sedair Kurnaz, mahalledeki çöp konteynerlerini tek tek karıştırırken, belediye temizlik ekiplerine ve polis ekiplerine de bilgi verdi. Bölgede güvenlik kameralarının incelenmesi için çalışma başlatıldı.
6 milyonluk birikimi çöpe gitti! Ev hayali kabusa döndü
Bursa'da yaşayan Sedair Kurnaz'ın ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın (yaklaşık 6 milyon TL), eşi tarafından çöp sanılarak atıldı.
Akşam
16