Kamuya personel alımı bekleyen binlerce adayın yakından takip ettiği Tarım ve Orman Bakanlığı için yeni açıklamalar gelmeye devam ediyor. Orman Mühendisleri Odası Genel Başkanı Hasan Türkyılmaz, bakanlık bünyesindeki personel ihtiyacına dikkat çekerek özellikle orman teşkilatında görev yapacak teknik personel ve mühendis alımlarının önemine vurgu yaptı. Yapılan açıklama, kamuya atanmayı bekleyen orman mühendisleri ve ilgili bölümlerden mezun adaylar arasında heyecan yaratırken, gözler bakanlığın önümüzdeki dönemde atacağı adımlara çevrildi.
kamusondakika.net sitesindeki habere göre; Orman Mühendisleri Odası Genel Başkanı Hasan Türkyılmaz'dan son dakika açıklaması geldi. Türkyılmaz yaptığı açıklamada personel alımı için son durumu aktardı.
Türkyılmaz yaptığı açıklamada Tarım Bakanlığı personel alımı süreçlerinin tamamlanma aşamasına yakın olduğu mesajını verdi ve dikkat çeken ifadeler kullandı.
Tarım ve Orman Bakanlığı personel alımında son durum
Türkyılmaz konu ile ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Genç meslektaşlarımızın bir yandan hararetle beklemiş olduğu DKMP Genel müdürlüğümüzün tüm yönetim ekibinin ve çalışanlarının da insan kaynağı açığını giderme adına en az iş bekleyen meslektaşlarımız kadar samimiyetle ve hararetle beklediği personel alım süreci yasal akışı içerisinde devam etmektedir.
-Çok yoğunluklu olarak sosyal medya aracılığıyla sevgili ve değerli genç meslektaşlarımız haklı olarak Bakanımıza, DKMP Genel Müdürümüze ve şahsıma süreçle ilgili sorular sorarak cevaplar beklemektedirler.
-Ancak şunun altını her bilgi paylaşımında çizerek söylüyorum ki Tarım Ve Orman Bakanlığı, Hazine ve Maliye Bakanlığı ile Cumhurbaşkanlığı süreçleri tamamlanmadan ve yetkili olan değerli Tarım ve Orman Bakanımız yada DKMP Genel Müdürümüz bir açıklama yapmadan, ne şahsım ne de başkaca yetkisiz kişilerin açıklamalarına lütfen itibar etmeyiniz.
-Değerli meslektaşlarım şunu net bir şekilde biliniz ki başta orman mühendisleri odası genel başkanı olarak şahsım ve yönetim ekibimiz sizler adına Bakanımız ve DKMP Genel Müdürümüz düzeyinde gerekli görüşmeleri yapmakta ve taleplerinizi aktararak sonuçları takip etmektedir.
-Yapmış olduğumuz çalışmalar neticesinde sürecin aksamadan devam ettiği; Hazine ve Maliye Bakanlığı sürecinden cevabın Tarım ve Orman Bakanlığı DKMP Genel Müdürlüğüne intikal ederek Cumhurbaşkanlığı sürecine aktarıldığını sizlerle paylaşabiliyoruz.
-Cumhurbaşkanlığı’ndan gelecek cevabı duruma göre DKMP Genel Müdürlüğümüz gerekli ilanda bulunarak müracaat ve alım sürecini başlatacaktır.
-2024 KPSS sonuçlarına göre bu ilanı bekleyen arkadaşlarımızın arzularına ve taleplerine uygun takvimde bu süreç tamamlansın diye talebimizi ve mücadelemizi yürütmekteyiz.
-Süreç hepimiz için hayırla neticelensin inşallah!.."
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın yakın zamanda yapacağı personel alımı için detaylar kısa sürede belli olacak.