Ana içeriğe geç

Tüketici ne yediğini bilecek! Menüde şeffaflık dönemi

Kafe ve restoranlarda şeffaflık dönemi başlıyor. Yeni düzenlemeyle, işletmeler yemeğin içeriğini ve kalori miktarını menüde belirtmek zorunda. Uymayanlara ise yaptırım uygulanacak. İşletmelerin, mağduriyet yaşamamak için 1 Temmuz’a kadar menülerini güncellemesi gerekiyor.

Tüketici ne yediğini bilecek! Menüde şeffaflık dönemi
Takvim
Kaynağa Git

İlgili Haberler