Tüketici ne yediğini bilecek! Menüde şeffaflık dönemi
Kafe ve restoranlarda şeffaflık dönemi başlıyor. Yeni düzenlemeyle, işletmeler yemeğin içeriğini ve kalori miktarını menüde belirtmek zorunda. Uymayanlara ise yaptırım uygulanacak. İşletmelerin, mağduriyet yaşamamak için 1 Temmuz’a kadar menülerini güncellemesi gerekiyor.
Takvim