Ana içeriğe geç

Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması: "Telefon görüşmesi sonrası iletişim kesildi"

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpteki teknik direktör süreciyle ilgili ilk kez konuştu. Kocaman, Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan çalışmaların ardından yaşanan gelişmelere ilişkin açıklamalarda bulundu.

Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması: "Telefon görüşmesi sonrası iletişim kesildi"
Yeniçağ
16

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpte teknik direktörlük görevi için adının geçtiği süreçle ilgili açıklama yaptı.

Kocaman, kamuoyunda yer alan haberler nedeniyle açıklama yapma gereği duyduğunu belirterek, sürecin Aziz Yıldırım'ın davetiyle başladığını ifade etti.

Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması:

"YOĞUN BİR ÇALIŞMA YÜRÜTTÜK"

Aykut Kocaman, yaptığı açıklamada, 1 Mayıs 2026 tarihinde başlayan süreçte Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe'nin sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut kadro yapısı üzerine kapsamlı çalışmalar yaptıklarını söyledi.

Kocaman, çalışmaların uyumlu şekilde ilerlediğini dile getirdi.

Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması:

"TELEFON GÖRÜŞMESİNİN ARDINDAN İLETİŞİM KESİLDİ"

Deneyimli teknik adam, teknik kadro değerlendirmeleri sırasında uzlaşı zemini arayışının sürdüğünü belirterek dikkat çeken ifadeler kullandı.

Kocaman, "16 Haziran Salı gecesi saat 23.58'de Oğuz Çetin ile yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesinin ardından ansızın iletişim kesildi. Ertesi gün yönetimin bir tercihte bulunduğu yönündeki haberleri medya aracılığıyla öğrendim." dedi.

Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması:

"TERCİHLERE SAYGI DUYUYORUM"

Başarı ve başarısızlıklarda en büyük payın yönetimlere ait olduğunu vurgulayan Kocaman, yönetimin kendi tercihlerini kullandığını belirtti.

Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü İsmail Kartal ve ekibine başarı dileyen tecrübeli çalıştırıcı, seçilmiş yönetimin kararlarına saygı duyduğunu ifade etti.

"KIRGINLIĞIM SEVGİMİN ÖNÜNE GEÇMEDİ"

Aykut Kocaman açıklamasının sonunda, Fenerbahçe'ye olan bağlılığının sürdüğünü belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Şahıslara olan kırgınlığım, Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe'nin menfaatlerinin her şeyden önce gelmesi bilinciyle bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum."

Kaynağa Git

İlgili Haberler