Fenerbahçe'de yeni yönetim döneminin çalışma planı şekillenmeye başladı.
Sarı-lacivertli kulüpte geçmiş yıllarda aylık gerçekleştirilen Yönetim Kurulu toplantılarının bundan sonra haftalık periyotlarla yapılacağı açıklandı.
Fenerbahçe'de yeni yönetim döneminin çalışma planı şekillenmeye başladı.
Sarı-lacivertli kulüpte geçmiş yıllarda aylık gerçekleştirilen Yönetim Kurulu toplantılarının bundan sonra haftalık periyotlarla yapılacağı açıklandı.