Fenerbahçe'nin yardımcı antrenörlük için anlaşma sağladığı Dirk Kuyt, teknik direktörlüğünü yaptığı FC Dordrecht'e bu sabah veda etti. Dirk Kuyt, Fenerbahçe ile sözleşme imzalamak için İstanbul'a geldi.
"ÇOK MUTLUYUM"
Deneyimli çalıştırıcı, futbolcular ve kulüple vedalaştıktan sonra İstanbul'a doğru yola çıktı. Kuyt, İstanbul'a geldikten sonra açıklamada bulundu.
Gelir gelmez basın mensuplarına konuşan Dirk Kuyt, "Burada olduğum için çok mutluyum." ifadelerini sarf etti.

DORDRECHT AÇIKLAMA YAPMIŞTI
Fenerbahçe'nin Dirk Kuyt'ı açıklaması Dordrecht'te şaşkınlığa neden olmuş ve kulübün genel müdürü Hans de Zeeuw, "Onun açıklandığını duyduğumda şok oldum" demişti.