Ana içeriğe geç

Aziz Yıldırım, futbolcularla bir araya geldi

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte, futbolcularla öğle yemeğinde bir araya geldi.

Aziz Yıldırım, futbolcularla bir araya geldi
Akşam
16

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Başkan Vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri, kamp çalışmalarını sürdüren takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.

Yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan ve yönetim kurulu, yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti. Öğle yemeğinin ardından Başkan Aziz Yıldırım, Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler