Bakan Uraloğlu Kalkınma Yolu'nda ilk hedefi açıkladı: Demir yoluna alternatif otoyol geliyor
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, ’Orta Doğu’daki savaş ve gerginlikler nedeniyle ulaşım hatlarında ciddi sıkıntılar yaşandı. Bu noktada Kalkınma Yolu ciddi bir alternatif olarak karşımıza çıkıyor. Kalkınma Yolu’nda ilk etapta demir yolunu hayata geçirelim diye mutabık kaldık, ilerleyen dönemde de otoyolu devreye alma düşüncesindeyiz’ dedi.
Sabah