Ana içeriğe geç

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri yeni sezon hazırlıklarını sürdüren sarı-lacivertli takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi
Dha
16

Topuk Yaylası Tesisleri’ndeki yemekte futbolcular ve teknik ekiple sohbet eden başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu yeni sezon hazırlık sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu ve takıma başarı dileklerini iletti.

Öğle yemeğinin ardından başkan Aziz Yıldırım, teknik direktör İsmail Kartal ve futbol direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirerek kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlamasına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler