Ana içeriğe geç

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı

Sarı-lacivertlilerde Futbol A Takımı'nın yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe’de yeni sezon öncesi sağlık kontrolleri başladı
Türkiye Gazetesi
16

Sarı-lacivertlilerde Futbol A Takımı'nın yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı. Teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe'de teknik direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular, Ataşehir'de özel bir hastanede sağlık kontrolünden geçti.

EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapılan kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri 23 Haziran Salı günü devam edecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler