Ana içeriğe geç

Muş'ta mesai başladı: Bu kez kış mevsimi için tarlaya indiler

Muş'un Hasköy ilçesinde hayvancılıkla uğraşan çiftçilerin kışlık yem ihtiyacını karşılamak amacıyla yürüttüğü saman mesaisi aralıksız devam ediyor.

Muş'ta mesai başladı: Bu kez kış mevsimi için tarlaya indiler
Vatan
Kaynağa Git

İlgili Haberler