Ünlü televizyon sunucusu Oprah Winfrey, dünyanın "I Will Always You" şarkısıyla tanıdığı efsane sanatçı Whitney Houston ile ilgili şoke edici bir iddia ortaya attı.
Salı günü Fransa'daki Cannes Lions konferansında konuşan Winfrey, 2009 yılında Oprah Winfrey Show'da ağırladığı Houston'un "uyuşturucu etkisi altında olduğunu" iddia etti. Yıllarca uyuşturucu madde kullanan Houston, Winfrey'nin programına katıldığı dönemde artık bu tür maddeleri kullanmayı bıraktığını söylemişti.
Ancak Winfrey, Houston'un programı sırasında sahneden düştüğünü ve kendisinin seyircilere olayla ilgili görüntüleri paylaşmamaları için "yalvardığını" iddia etti.
"Eğer o olay ortaya çıkarsa... mahvolacağını biliyordum" diyen Winfrey, "Dolayısıyla orada, ellerinde kamera olan seyircilere o görüntüleri paylaşmamaları için yalvardım. Çünkü bu onu mahvederdi. Seyirciler de paylaşmadı. Bugün olsa paylaşırlardı" dedi.
MİRASÇILARI ATEŞ PÜSKÜRDÜ
Ne var ki Winfrey'in bu açıklamaları, Houston'un mirasçılarını rahatsız etti. Şarkıcının o gün gerçekten de sahneden düştüğünü kabul eden mirasçılar, sanatçının uyuşturucu madde etkisi altında olduğu iddialarını ise kabul etmedi.
Yapılan açıklamada "Ses kontrol denemeleri sırasında alanın karanlık ve kendisinin de sahneye yabancı olması nedeniyle düştü. Kesinlikle uyuşturucu etkisi altında değildi" ifadelerine yer verildi.
Mirasçıları, Houston'ın hayatı boyunca kişisel mücadeleler verdiğini kabul etmekle birlikte yaşamındaki her olayın uyuşturucuyla ilişkilendirilmesinin doğru olmadığını belirtti.
Açıklamada, "Stüdyodaki izleyicilerin sahnede gördüğü şey disiplinin, yeteneğin ve adanmışlığın sonucuydu. Başkalarının varsayımlarının değil. Whitney'nin hayatında hem başarılar hem de zorluklar oldu ancak o gün her zaman olduğu gibi profesyonel ve yetenekli bir sanatçı olarak görevini yerine getirdi. Ona gerçeği anlatarak saygı göstermeliyiz, efsaneleri tekrarlayarak değil" ifadeleri kullanıldı.