Ana içeriğe geç

Beşiktaş yeni sezonun ilk antrenmanını yaptı! 14 oyuncu idmanda yer almadı

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Beşiktaş yeni sezonu açtı. Siyah-beyazlılar, yeni sezonun ilk antrenmanını BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yeni teknik direktörü Vincenzo Italiano yönetiminde gerçekleştirdi. Sezonun ilk antrenmanına izinli olan, Dünya Kupası'nda mücadele eden ve yeni sezon kadro planlamasında düşünülmeyen toplam 14 oyuncu katılmadı.

Beşiktaş yeni sezonun ilk antrenmanını yaptı! 14 oyuncu idmanda yer almadı
TGRT Haber
16

Trendyol Süper Lig'de son şampiyonluğunu 2020-2021 sezonunda yaşayan ve geçen sezonu da topladığı 60 puanla 4. sırada tamamlayarak şampiyonluk hasreti 5 yıla yükselen Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarına başladı. Siyah-beyazlılar, sezonun ilk antrenmanını yeni teknik direktörü Vincenzo Italiano yönetiminde, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirdi.

Takımla ilk çalışmasına çıkan İtalyan teknik adam, antrenmandan önce futbolcularla kısa bir konuşma yaptı. Bu konuşmanın ardından kısa süreli koşular yapan siyah-beyazlılar, daha sonra pas çalışmaları üzerinde durdu.

İlk 20 dakikası basına açık yapılan idmanı Beşiktaşlı oyuncular, top kapma çalışmalarıyla tamamladı.

14 OYUNCU ANTRENMANDA YER ALMADI

Antrenmana izinli olan Orkun Kökçü, Amir Murillo ve Hyeon-gyu Oh katılmadı. Wilfred Ndidi, Felix Uduokhai ve Junior Olaitan'ın ise birkaç gün içinde takıma dahil olacağı öğrenildi. 2026 FIFA Dünya Kupası'nda ülkesi Fildişi Sahili ile son 32 turuna yükselme başarısı gösteren Emmanuel Agbadou da eksikler arasında yer aldı.

Yeni sezonun kadro planlamasında düşünülmeyen Moatasem Al-Musrati, Jean Onana, Joao Mario, Elan Ricardo, Emrecan Uzunhan, Can Keleş ve Tayyip Talha Sanuç, antrenmanda yer almadı.

Öte yandan, futbol direktörü Önder Özen ile futbol teknik ve scouting direktörü Eduard Graf, çalışmayı beraber takip etti.

Kaynağa Git

İlgili Haberler