Ana içeriğe geç

Serinlemek için girdiği deniz hastanelik etti

Ordu'nun Gülyalı ilçesinde serinlemek için denize giren 23 yaşındaki Doğuş Kızıltaş boğulma tehlikesi geçirdi. Cankurtaranlar tarafından sudan çıkarılan genç, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Kızıltaş'ın hayati tehlikesinin sürdüğü bildirildi.

Serinlemek için girdiği deniz hastanelik etti
Nefes Gazetesi
16

Ordu'da serinlemek için denize giren 23 yaşındaki genç, boğulma tehlikesi geçirerek hastaneye kaldırıldı.

Olay, saat 12.30 sıralarında Gülyalı ilçesi Turnasuyu Mahallesi sahilinde meydana geldi. Serinlemek amacıyla denize giren Doğuş Kızıltaş, bir süre sonra suda çırpınmaya başladı.

Durumu fark eden çevredekiler ile cankurtaran ekipleri Kızıltaş’ı denizden çıkararak, kıyıya ulaştırdı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.

Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Doğuş Kızıltaş, ambulansla Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedaviye alınan Kızıltaş’ın hayati tehlikesinin sürdüğü öğrenildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler