Fenerbahçe yönetim kurulu üyeleri, sarı-lacivertli futbol A takımının yeni sezon ilk etap çalışmalarını sürdürdüğü Topuk Yaylası Tesisleri'ne geldi. Yönetim, kampın gidişatını yerinde izledi.
Kampa ilk ziyaret bir gün önce gerçekleşti. Başkan Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker tesise gelerek hazırlıkları takip etti.
Yıldırım, aynı gün geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle bir araya gelerek toplantı düzenledi.
YEMEKTEN ÖNCE YENİ TOPLANTI
Öğle saatlerinde düzenlenen yemeğe yönetim kurulundan birçok isim katıldı. Yıldırım, sofraya oturmadan önce yöneticiler, teknik heyet ve futbolcularla ikinci kez toplantı yaptı.
Yemeğin ardından yöneticilerden Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir tesisleri dolaştı.