Ana içeriğe geç

Lugano Bielsa'yı topa tuttu: 'Onunla Dünya Kupası'na gitmek hataydı'

2026 FIFA Dünya Kupası'ndan elenen Uruguay'da teknik direktör Marcelo Bielsa'ya yönelik tepkiler çığ gibi büyüyor. Uruguay'ın efsane oyuncularından eski Fenerbahçeli Diego Lugano, deneyimli teknik adamı sert sözlerle eleştirdi.

Lugano Bielsa'yı topa tuttu: 'Onunla Dünya Kupası'na gitmek hataydı'
Yeniçağ
16

Uruguay 2026 FIFA Dünya Kupası'nda İspanya, Yeşil Burun Adaları ve Suudi Arabistan ile mücadele ettiği H Grubu'nu galibiyet alamadan 2 puanla 3. sırada tamamlayarak turnuvaya veda etti.

Takımın büyük hayal kırıklığı yaratan başarısız performansının ardından teknik direktör Marcelo Bilse, eleştiri oklarının hedefinde yer aldı.

Bielsa'ya yönelik tepki gösteren isimlerden biri de Uruguay futbolunun efsane isimlerinden eski Fenerbahçeli Diego Lugano oldu.

Lugano Bielsa'yı topa tuttu: 'Onunla Dünya Kupası'na gitmek hataydı' - Resim : 1

'OYUNCULARI DOĞRU YÖNLENDİREBİLECEK BİR TEKNİK DİREKTÖRLERİ YOKTU'

Lugano, “Hayal kırıklığı, değil mi? Ben de aynı üzüntüyü hissediyorum. Oyuncular için de çünkü ellerinden gelenin en iyisini yaptılar ama diğer milli takımlarla eşit şartlarda mücadele etme fırsatı bulamadılar. Çünkü bence onları doğru yöne yönlendirebilecek bir teknik direktörleri yoktu. Anlaşılmaz değişiklikler, anlaşılmaz taktikler. Bence Bielsa nerede olduğunu asla anlamadı. Oyuncular da Bielsa'yı asla anlamadı." sözleriyle deneyimli teknik adamı hedef aldı.

Lugano Bielsa'yı topa tuttu: 'Onunla Dünya Kupası'na gitmek hataydı' - Resim : 2

'BIELSA İLE DÜNYA KUPASI'NA GİTMEK BÜYÜK BİR HATAYDI'

Oyuncu grubuyla teknik heyet arasında derin bir kopukluk olduğunu savunan Lugano, "Uruguay Federasyonu'nun, milyonlarca dolarlık bir sözleşmenin esiri olan Bielsa ile Dünya Kupası'na gitmesi büyük bir hataydı. Gerçek bu. Ve bunun bedelini sahada ödüyorsunuz." diye konuştu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler