Kızılcık Şerbeti'nin yapımcısı Faruk Turgut, Aliye Uzunatağan'ın diziden ayrılmasına giden süreç hakkında açıklamalarda bulundu.
Gazeteci Fatih Altaylı'nın Youtube kanalında yayınlanan "İzzet Çapa ile Paşa Paşa Muhabbetler" programına konuk olan Turgut, "Ben çok vefalı bir yapımcıyım. Aliye Hanım, hayatında doğru dürüst dizi yapmayan bir oyuncuyken ben Aliye Hanım'ı aldım" dedi.
'İDARE ETTİK'
Aliye Uzunatağan'ı idare ettiklerini söyleyen Turgut, "Aliye Hanım'ın her sene şöyle bir problemi oluşuyor: 'Ben bu dizinin vazgeçilmeziyim, ben şu kadar para istiyorum'" dedi.
Uzunatağan'ın iki sezon önce plânladığı bir seyahati hatırlatan Turgut, sonrasında uzlaştıklarını söyledi.
"Ben sonuçta bu işin ticaretini yapıyorum. Aldığım bütçeyi en adil oranda herkese dağıtarak bu işin devamlılığını sağlamakla yükümlüyüm" diyen Turgut, "E şimdi, 'Ben şu kadarını isterim' diyen bir oyuncuya da 'Pardon' demek zorunda kalıyorsunuz çünkü orada 150 kişiyi idare ediyorsunuz" ifadelerini kullandı.
'TUTAN PROJEDE OYUNCUNUN GİTMESİ HİÇBİR ŞEYİ DEĞİŞTİRMİYOR'
Oyuncuların sözleşmesinde çerçevenin belli olduğunu belirten Turgut, bu çerçevenin dışına çıkanları reddetmek zorunda kaldığını söyledi.
Turgut ayrıca, "Ben de sektöre şunu gösteriyorum: Aslolan tutan bir proje olduğu zaman bir oyuncunun gitmesi hiçbir şeyi değiştirmiyor. Kızılcık Şerbeti'nden birileri gidiyor, birileri geliyor. Reytingde de bir olumsuzluk yok" dedi.
Odatv.com