Ana içeriğe geç

Günay Karacaoğlu: İstenmeyen çocuktum

Günay Karacaoğlu, oyunculuğu neden seçtiğini anlattı: “Ben istenmeyerek doğmuş bir çocuktum. Sırf annem ve babam beni görsün, fark etsin diye oyuncu oldum. Hatta bir dönem dansöz olmaya karar vermiştim. Kendime ‘Alev Yaldız’ adını koymuştum.”

Günay Karacaoğlu: İstenmeyen çocuktum
Hürriyet
16

Günay Karacaoğlu, İbrahim Selim’in YouTube’da yayınlanan ‘İbrahim Selim ile Bu Gece’ programına konuk oldu. Oyuncu, evin istenmeyen çocuğu olduğunu anlattı: “5 kişilik bir ailenin 3’üncü çocuğuyum. Büyüdüğüm ev gayet normaldi ama ben istenmeyerek doğmuş bir çocuktum. Hani klasik bir inanış vardır; ‘tekne kazıntısı çocuk çok şımartılır’ derler ya, bizde hikâye hiç öyle işlemedi. Hiç istenmediğim için aileme hep bir ‘Ben de buradayım’ deme çabası içindeydim. Sırf annem ve babam beni görsün, fark etsin diye oyuncu oldum. Hatta bir dönem dansöz olmaya karar vermiştim. Kendime ‘Alev Yaldız’ adını koymuştum.”

PEŞİNDEN KOŞULASI BİR TİP DEĞİLDİM

Günay Karacaoğlu, daha önce yaptığı “Şişko ve kısa boylu olduğum için platonik aşk yaşamaya mecburdum” açıklamasına da açıklık getirdi: “Hiçbir zaman çok bakılan, peşinden koşulası bir tip değildim. Tombuldum ve kısa boyluydum. Fakat bu durumumu hiçbir zaman dert etmedim.” Oyuncu, sosyal medyada kendisine yapılan Adile Naşit benzetmelerinin hoşuna gittiğini de belirtti: “Ne tatlı, ne güzel sözler bunlar.”

ORANIZA BURANIZA İSİM YAZDIRMAYIN

Günay Karacaoğlu, yayın sırasında omzundaki dövmeyi gösterdi ve şunları söyledi: “Eskiden burada kızımın adı Gülenay yazıyordu. Şimdi Gülay yazıyor çünkü yaşlandım ve burası büzüştü. Siz siz olun oranıza buranıza isim yazdırmayın.” Karacaoğlu, en çok ciddi insanlara güldüğünü de belirtti: “Ciddi ve gergin insanlara çok gülerim. Bağırırken ‘ben sana onu demedim. Sen beni yanlış anlıyorsun’ diyen insanlara da. Benim için tarifsiz bir mizahtır.”

YILLARCA MOTOSİKLET KULLANDIM

Günay Karacaoğlu, kimsenin bilmediği en büyük tutkusunun motosiklet kullanmak olduğunu ifade etti: “Kimse motosiklet kullandığımı bilmiyor. 250’lik Shadow sonra 600’lük Honda kullandım. Bunu her zaman anlatmıyorum. Laf lafı açınca söylüyorum. 15 yıldır kullanmıyorum. Çünkü tedirgin oldum. İstanbul trafiği zor oluyor.”

Kaynağa Git

İlgili Haberler