Poyrazoğlu, mide ameliyatı olmadığını söyledi: “Sağlığım yerinde. Az yemek yemeye çalışıyorum. Bol bol yürüyüş yapıyorum. Kilolu olmak çok kötü bir şey. Şu anda kendimi gayet iyi ve sağlıklı hissediyorum.”
Neşeli tavırları ve spor tarzıyla dikkat çeken Poyrazoğlu, hayranlarıyla da sohbet etti.