Ana içeriğe geç

Marmara Denizi’nde renkli görüntüler: Pendik'te ücretsiz yapıldı

Pendik Belediyesi tarafından yaz aylarında düzenlenen ücretsiz kano etkinliği, vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Marmara Denizi'nde gerçekleştirilen organizasyonda katılımcılar, uzman eğitmenler eşliğinde kano kullanmayı öğrenirken, deniz üzerinde oluşan renkli görüntüler havadan kaydedildi.

Marmara Denizi’nde renkli görüntüler: Pendik'te ücretsiz yapıldı
Aydınlık
16

Pendik Belediyesi Su Sporları Merkezi'nde yaz sezonunun başlamasıyla birlikte hayata geçirilen etkinlik kapsamında çok sayıda vatandaş su sporlarıyla buluştu. PenCR Güzelyalı Sosyal Tesisleri'nin yanında hizmet veren merkezde düzenlenen programda katılımcılara önce teorik eğitim verildi.

ÖNCE EĞİTİM, ARDINDAN DENİZDE UYGULAMA

Eğitimlerde kano kullanımına ilişkin temel bilgiler aktarılırken, güvenlik kuralları ve ekipmanların doğru kullanımı hakkında da bilgilendirme yapıldı. Teorik bölümün tamamlanmasının ardından can yeleklerini giyen katılımcılar, eğitmenlerin gözetiminde Marmara Denizi'ne açıldı.

Yaklaşık 40 dakika süren uygulamalı eğitim sırasında vatandaşlar kano sürüşü deneyimi yaşadı. Etkinlik boyunca denizde oluşan renkli görüntüler ise dron ile görüntülendi.

GÜVENLİK ÖNLEMLERİ ÜST DÜZEYDE TUTULDU

Program süresince güvenlik tedbirleri de titizlikle uygulandı. Eğitmenler katılımcılara denizde eşlik ederken, olası bir acil duruma karşı cankurtaran botu hazır şekilde bekletildi. Böylece vatandaşlar güvenli ve kontrollü bir ortamda su sporlarının keyfini çıkarma fırsatı buldu.

Pendik Belediyesi yetkilileri, yaz sezonu boyunca Su Sporları Merkezi'nde ücretsiz su sporları etkinliklerinin devam edeceğini bildirdi.

'HEM SPOR YAPTIK HEM DE GÜZEL VAKİT GEÇİRDİK'

Etkinliğe katılan Tuğba Tekin, kano deneyiminden memnun kaldığını belirterek, "Kano etkinliği gerçekten çok keyifliydi. Pendik Belediyesi'nin sunduğu bu imkân sayesinde denizin üzerinde hem spor yaptık hem de eğlenceli vakit geçirdik. Huzurlu ve unutulmaz bir gün yaşadık. Eğitmenlerimiz etkinlik boyunca bizimle yakından ilgilendi ve güvenli bir şekilde kano kullanabilmemiz için gerekli bilgileri verdi. Kısa sürede alıştık ve güzel bir deneyim yaşadık" dedi.

'DENİZLE İÇ İÇE FARKLI BİR DENEYİM YAŞADIK'

Katılımcılardan Gülşah Özgün ise etkinliği belediyenin sosyal medya hesaplarından gördüklerini belirterek, "Arkadaşımla birlikte başvuru yaptık. Pendik gibi denizle iç içe bir ilçede su sporlarıyla buluşmak bizim için çok özel bir deneyim oldu. Etkinlik boyunca hem huzurlu hem de keyifli vakit geçirdik. Farklı bir aktiviteyi deneyimleme fırsatı sunduğu için emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler