Ana içeriğe geç

3 belediye başkanı daha AKP'ye katılacak

Gazeteci Fatih Atik ve İsmail Saymaz'ın paylaşımlarına göre, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ın AKP'ye katılması bekleniyor. İddiaya göre katılım töreni AKP Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda gerçekleştirilecek.

3 belediye başkanı daha AKP'ye katılacak
12 Punto
16

CHP'den ayrıldıktan sonra adı sık sık AKP ile anılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile İYİ Parti'den seçilen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın AKP'ye katılacağı iddia edildi. CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ın da aynı törende partiye geçeceği öne sürüldü.

İddiayı ilk olarak TGRT yazarı Fatih Atik sosyal medya hesabından gündeme taşıdı. Atik, yarın düzenlenecek törende üç belediye başkanının AKP rozeti takacağını savundu.

Atik paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"SON DURUM

Yarın AKP’ye katılacak belediye başkanları

Nevşehir Rasim Arı

?Keçiören Mesut Özarslan

?Keşan Mehmet Özcan (Bugün CHP’den istifa etti)

Katılım töreni AKP Genişletilmiş İl Başkanları toplantısında yapılacak.

Başkanların rozetlerini Cumhurbaşkanı Erdoğan takacak."

İSMAİL SAYMAZ DA AYNI İDDİAYI PAYLAŞTI

Gazeteci İsmail Saymaz da sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda söz konusu üç ismin AKP'ye katılacağını ileri sürdü.

Saymaz paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"Bugün CHP’den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, yarın AK Parti’ye katılıyor. Özcan, 2004’ten 2019’a kadar aralıksız 15 yıl Keşan’ı yönetmiş ve 2024’te yeniden seçilmişti. Özcan, 22 yıllık CHP’li… Yarın İyi Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ve CHP’den ayrılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan da AK Parti rozeti takıyor."

Haber Kaynağı : 12punto

Kaynağa Git

İlgili Haberler