Fenerbahçe’de teknik ekip ve futbolcular yeni sezon hazırlıklarını sürdürürken, Başkan Aziz Yıldırım ile yönetim kurulu da transfer çalışmalarına devam ediyor.
Transfere eski forveti Vedat Muriqi’yi kadrosuna katarak başlayan sarı-lacivertliler, 2. golcü için girişimlerini sürdürse de hem belirlediği oyuncular hem de kulüpleriyle masaya otururken, bonservis ücretlerini istediği yere çekemeyince süre uzadı.
ÖNCELİK STOPER
Yönetimin ise “Forvet hattında Vedat Muriqi’yi alarak önemli bir boşluğu doldurduk. 2. golcüyü de alacağız. Fakat stoperde sorun yaşamamak için önceliği o bölgeye vermeliyiz. Play-off’a kadar 2. forveti almak için zamanımız var. Bu yüzden önce Skriniar’ın yeni partnerini bulmalıyız” görüşünde birleştiği öğrenildi.
Defans hattına yapılacak takviye için öncelikle Kim Min-Jae ve Malang Sarr isimleri gündeme gelmişti. Sarı-lacivertli idareciler eski stoperi Kim Min-Jae için Bayern Münih’in kapısını çalsa da yüksek bonservis ile yüksek maaş nedeniyle bu girişiminde geri adım atmıştı.
SARR İÇİN MASAYA OTURULACAK
Çalışmalarını yürütürken harcama limitlerini de düşünmek zorunda olan Fenerbahçe Yönetimi, Malang Sarr transferinde önemli bir mesafe almıştı. Lens ile sözleşmesi 30 Haziran’da sona erecek Sarr ile serbest oyuncu konumuna düştükten sonra tekrar masaya oturulacağı ve imzaların atılacağı öğrenildi. Sarr geçen sezon Lens formasını 39 maçta giydi.