Ana içeriğe geç

Enner Valencia'dan Fenerbahçe mesajı! 'Çok özlüyorum'

Ekvador forması ile Dünya Kupası'nda mücadele eden Enner Valencia, eski takımı Fenerbahçe hakkında konuştu.

Enner Valencia'dan Fenerbahçe mesajı! 'Çok özlüyorum'
Milliyet
16

Ekvador Milli Takımı, 2026 Dünya Kupası E Grubu 3. haftasında Almanya'yı 2-1 mağlup ederek son 32 turuna yükseldi. Mücadele sonrası Enner Valencia, eski takımı Fenerbahçe hakkında açıklamada bulundu.

'ÇOK ÖZLÜYORUM'

Enner Valencia, galibiyet sonrası şu ifadeleri kullandı:

Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider.

Kaynağa Git

İlgili Haberler