Ana içeriğe geç

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda çalışmalarını sürdürdü

Topuk Yaylası'nda kampa giren Fenerbahçe, günü öğleden sonra gerçekleştirdiği ikinci antrenman ile kapattı. Sarı-lacivertliler yarın çalışmaları sürdürecek.

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'nda çalışmalarını sürdürdü
Milliyet
16

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü.

Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen idman, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı. Ardından sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda yapılan çift kale maçlarla tamamladı.

Sarı-lacivertliler, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanlarla sürdürecek.

Kaynağa Git

İlgili Haberler