Ankara Valiliği, başkentteki toplu taşıma düzenine ilişkin geçici bir idari tedbir kararı aldı. Alınan karara göre, kent merkezinde gerçekleştirilecek kurumsal bir etkinlik esnasında kamu düzeninin ve yolcu güvenliğinin sağlanması amacıyla raylı sistem hatlarında kısıtlamaya gidilecek.
YOLCU İNİŞ VE BİNİŞLERİNE İZİN VERİLMEYECEK
EGO Genel Müdürlüğü ve ilgili ulaşım birimlerince uygulanacak planlama doğrultusunda, 27 Haziran 2026 tarihinde saat 13.00 itibarıyla Ankaray hattının Anadolu Meydanı (Tandoğan) istasyonu işletmeye kapatılacak.
Kısıtlama süresince trenler bu istasyonda durmayarak seferlerine devam edecek, vatandaşların istasyonu kullanarak peronlara giriş veya çıkış yapmalarına izin verilmeyecektir. Yetkililer, seyahat edecek vatandaşların mağduriyet yaşamamaları adına alternatif güzergâhları ve komşu istasyonları kullanmaları yönünde hatırlatmada bulundu. Güvenlik önlemlerinin ve etkinliğin sona ermesinin ardından istasyonun yeniden normal işleyişine döneceği bildirildi.