Ana içeriğe geç

Türkiye'de 1000'lerce insanı öldürdü! 14 bin 300 tanesi ona karşı doğaya salındı

Türkiye'de 1000'lerden fazla insanın ölümüne neden olan bir hayvan için doğaya 14 bin 300 tane keklik salındı.

Türkiye'de 1000'lerce insanı öldürdü! 14 bin 300 tanesi ona karşı doğaya salındı
tv100
16

Amasya Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğünce kene başta olmak üzere zararlılarla biyolojik mücadele için şehre getirilen 300 kınalı keklik Suluova ilçesine bağlı Bayırlı köyü kırsalında doğaya salındı.

Kaynağa Git

İlgili Haberler