Ana içeriğe geç

Kuzey Marmara’da trafiği tehlikeye attılar! 70 bin TL cezayla karşılaştılar

İstanbul’da Kuzey Marmara Otoyolu’nda trafik kurallarını ihlal ederek tehlikeli sürüş yapılması ve bu anların sosyal medya hesabında paylaşılması üzerine İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Sanal Devriye ekipleri harekete geçti. Yapılan incelemelerde, Kuzey Marmara Otoyolu Başakşehir istikametinde gerçekleştiği belirlenen olaylara ilişkin araç sürücülerinin T.C. ve G.E.B. olduğu belirlendi. Sürücülerin "trafik kural ihlallerini özendiren veya öven içerik paylaşmak, basık araç kullanmak, tescil plakası takmamak, cam filmi kullanmak, yakın takip ve saygısızca araç kullanmak" gibi ihlaller nedeniyle 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında ayrı ayrı işlem gördüğü ve toplam 70 bin 719 TL idari para cezası uygulandığı bildirildi. Sürücüler hakkında ayrıca adli işlem yapılmak üzere polis merkezine teslim edildikleri öğrenildi.

TGRT Haber
16

İstanbul’da Kuzey Marmara Otoyolu’nda trafik kurallarını ihlal ederek tehlikeli sürüş yapılması ve bu anların sosyal medya hesabında paylaşılması üzerine İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü Sanal Devriye ekipleri harekete geçti. Yapılan incelemelerde, Kuzey Marmara Otoyolu Başakşehir istikametinde gerçekleştiği belirlenen olaylara ilişkin araç sürücülerinin T.C. ve G.E.B. olduğu belirlendi. Sürücülerin "trafik kural ihlallerini özendiren veya öven içerik paylaşmak, basık araç kullanmak, tescil plakası takmamak, cam filmi kullanmak, yakın takip ve saygısızca araç kullanmak" gibi ihlaller nedeniyle 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında ayrı ayrı işlem gördüğü ve toplam 70 bin 719 TL idari para cezası uygulandığı bildirildi. Sürücüler hakkında ayrıca adli işlem yapılmak üzere polis merkezine teslim edildikleri öğrenildi.

Kaynağa Git

İlgili Haberler