CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ile bağımsız olarak görevini sürdüren Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’nın AKP’ye katılması bekleniyor.
AKP’nin Ankara’da düzenleyeceği Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı öncesinde iki belediye başkanı da AKP Genel Merkezi’ne geldi.
Özarslan ve Arı’ya parti rozetlerinin, Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından takılması öngörülüyor.
İKİ BELEDİYE BAŞKANI AKP’YE KATILIYOR
Yerel seçimlerde CHP’den Keçiören Belediye Başkanı seçilen Mesut Özarslan, partisiyle yollarını ayırmasının ardından siyasi geleceğine ilişkin iddialarla gündeme gelmişti. Özarslan, AKP’ye geçeceği yönündeki kulis bilgilerini doğrulayarak AKP Genel Merkezi’ne geldi.
RASİM ARI ESKİ PARTİSİNE DÖNÜYOR
Siyasi yaşamına AKP’de başlayan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ise daha sonra sağlık sorunlarını gerekçe göstererek partisinden ayrılmıştı. Ardından İYİ Parti’ye katılan Arı’nın, yaklaşık 4,5 yıl sonra yeniden AKP saflarına dönmesi bekleniyor.
Haber Kaynağı : 12punto