Son günlerde devam eden belediye başkanı ve milletvekili transferlerinin ardı arkası kesilmiyor.
Haymana Belediye Başkanı Levent Koç'un ardından İYİ Parti'den istifa eden Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile CHP'den ayrılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın AKP'ye geçeceği konuşuluyordu.
Arı ve Özarslan bugün, Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı öncesi AKP Genel Merkezi'ne geldi.
İki belediye başkanının toplantının ardından AKP'ye geçmesi bekleniyor.
İki ismin dışında dün CHP'den istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan'ın da AKP'ye katılabileceği ileri sürülüyordu.