Ana içeriğe geç

Hürmüz'de mahsur kalan gemilerde kaç Türk var? Bakan Uraloğlu açıkladı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türk sahipli Yasa Moon ve Nejat gemilerinin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını açıkladı. Bölgede halen 7 Türk sahipli geminin bulunduğunu belirten Uraloğlu, 5 geminin boğazdan geçiş talebinde bulunduğunu, 2 enerji gemisinin ise çıkış talebi olmadığını bildirdi.

Hürmüz'de mahsur kalan gemilerde kaç Türk var? Bakan Uraloğlu açıkladı
Türkgün
16

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Yasa Moon" ve "Nejat" isimli Türk sahipli gemilerin Hürmüz Boğazı'ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını belirterek, "5 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçiş talebinde bulundu. İki enerji gemisinin ise mevcut durumda çıkış talebi bulunmuyor." ifadelerini kullandı.

Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki Türk sahipli gemilerin durumuna ilişkin yazılı açıklamada bulundu.

Kaynağa Git

İlgili Haberler